African dream! - Reisverslagen van Liesbeth Hartings - WaarBenJij.nu African dream! - Reisverslagen van Liesbeth Hartings - WaarBenJij.nu

African dream!

27 oktober ga ik voor ruim vier maanden naar Gambia om daar te werken in een kraam- en bevallingskliniek.

Sinds januari 2013 ben ik afgestudeerd verpleegkundige. Ik werk op dit moment in het Scheper ziekenhuis in Emmen, op de afdeling 'longziekten'. Ik heb een vast contract en krijg vier maanden onbetaald verlof.

Al heel lang heb ik het idee om íets te willen betekenen voor de bevolking in Afrika door daar vrijwilligerswerk te doen. Ik ben heel erg dankbaar dat ik de kans krijg om daar naartoe te gaan.

Echt een droom die in vervulling gaat!!

Recente Reisverslagen:

27 Maart 2015

Vier weken later

18 Februari 2015

Achtbaan van emoties

06 Februari 2015

Time flies

13 Januari 2015

Nachtmerrie!!

11 Januari 2015

Back to reality
Liesbeth

Actief sinds 07 Sept. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10824

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2014 - 02 Maart 2015

African dream!

Landen bezocht: